Countdown the days

My favorite snack right now...good watermelon with lime juice on♥

Mitt favorit mellanmål just nu...god vattenmelon med pressad lime på♥


Now really the countdown to the holiday has started, I have three days left which is this weekend and then on Monday started a lovely holiday for four weeks:)

The best part is that the weather is better again, so it looks promising with summer weather too.

Today I have a day off and it was really nice to sleep late. I will just take it easy today...certainly run a few machines with laundry, but no major effort it won't be. Out in the sun later, and revel I have planned to do:)


What do you gonna today?
...

Nu har verkligen nedräkningen till semestern börjat, jag har tre arbetsdagar kvar vilket är nu till helgen och sen på måndag startar en härlig semester på fyra veckor:)

Det bästa är att vädret är bättre igen, så det ser lovande ut med sommarvädret också. 

Idag har jag en ledig dag och det var riktigt skönt med sovmorgon. Ska ta det bara lugnt idag...visst köra ett par maskiner med tvätt får det bli, men någon större ansträngning blir det inte. Ut i solen senare och gotta mig har jag allt tänkt och göra:)

Vad ska du hitta på idag?


No comments :

Post a Comment