Summer salads

Salad is something that I love, actually the whole family loves to eat salad:) In summer it is a favorite, because when it is hot, it can be very good and stick to light and cold dishes. 

I have found yummy recipes for salads and thought to share with these to you.

...

Sallad är något som jag älskar, faktiskt hela familjen älskar att äta sallad:) På sommaren är det en favorit, för när det är varmt så kan det vara väldigt gott och hålla sig till lätta och kalla rätter. 

Jag har hittat smarriga recept på sallader och tänkte dela med mig dessa till er.


First up is a lovely salad recipes with chicken, spinach and goat cheese from Recipegirl.

Shrimp is a mighty good ingredient to have in the salad and I found a simple version at Add a pinch.
...

Först ut är en härlig salladsrecept med kyckling, spenat och getost från Recipegirl.

Räkor är en väldig god ingrediens att ha i sallad och jag hittade en enkel variant hos Add a pinch.


If you like buffalo wings and pasta salad, why not bring it together into a salad?! I heart nap time shows how you can do it.

The last one is of course a potato salad. Great to eat as it is or with a piece of grilled steak. I prefer to use big chunks of potatoes, so I stuck to this recipe at The kitchn.

What do you like to have in a salad?:)

...

Om du gillar buffalo vingar och pasta sallad, varför då inte sammanföra det ihop till en sallad?! I heart nap time visar hur du kan göra det.

Sist ut är såklart en potatissallad. Gott att äta som det är eller till en grillad köttbit. Jag föredrar att använda stora bitar potatis och därför fastna jag för detta recept hos The kitchn.

Vad tycker du om att ha i en sallad?:)

No comments :

Post a Comment